Տուրիստական բիզնեսի կազմակերպում և կառավարում
Տուրիզմը կամ զբոսաշրջությունը ոլորտ է, որը շատ արագ է զարգանում և տեսականորեն չունի սահմաններ: Սա չափազանց հետաքրքիր բնագավառ է այն մարդկանց համար, ովքեր փնտրում են անընդհատ նոր հնարավորություններ և զարգացման նոր ուղիներ առաջարկող աշխատանք կամ բիզնեսի ուղղություն:
Ու՞մ համար է թրեյնինգը
- Այն երիտասարդների, ովքեր ցանկանում են աշխատել այս ոլորտում
- Այն մարդկանց, ովքեր ունեն տեսական գիտելիքներ զբոսաշրջության մասին ցանկանում են ստանալ գործնական հմտություններ
- Տուրիզմի ոլորտում արդեն աշխատող մարդկանց, ովքեր ցանկանում են խորացնել իրենց գիտելիքները և դառնալ պրոֆեսիոնալ իրենց գործում
- Այն բիզնեսմենների, ովքեր հետաքրքրված են ոլորտով և ցանականում են իրենց փորձել այստեղ
- Այն մարդկանց, ովքեր սիրում են ինքնուրույն կազմակերպել իրենց հանգիստը և ցանկանում են տիրապետել զբոսաշրջության բոլոր գաղտնիքներին և նրբություններին
Ի՞նչ առավելություններ ունի այս թրեյնինգը
Այն մարդիկ, ովքեր երբևէ փորձել են աշխատանք գտնել այս ոլորտում, կհաստատեն, որ տեսական գիտելիքներով և առանց փորձի դա անելը չափազանց դժվար է: Դա տրամաբանական է, որովհետև ոլորտը պահանջում է բացառապես պրակիտկ գիտելիքներ և հմտություններ, ինչը Դուք չեք ստանա ԲՈՒՀ-երում:
- Թրեյնինգը գործնական է: Մենք ուսումնասիրելու ենք միայն այն գիտելիքները, որոնք պետք են մեզ աշխատանքի մեջ: Մենք սովորելու ենք այնպիսի պրակտիկ հմտություններ, որոնք օգտագործելու ենք աշխատանքում
- Թրեյնինգը վարում է փորձառու մասնագետ: Թրեյները տալու է իր սեփական 10-ամյա փորձի արդյունքում կուտակված գիտելիքները, ոչ թե գրքերից կամ ինտերնետից հավաքված ինֆորմացիա
- Թրեյնինգն ամբողջական է: Թրեյնինգից հետո Դուք կտիրապետեք բոլոր ոլորտներին և պատրաստ կլինեք միանգամից աշխատանքի անցնելու համար: Այս թրեյնինգը հաջողությամբ անցնելուց հետո Դուք կարող եք համարձակորեն դիմել տուրիզմի ոլորտում ցանկացած աշխատանքի համար
- Թրեյնինգից հետո լավագույն մասնակցին կառաջարկվի աշխատանք հենց թրեյների կողմից
Ի՞նչ ենք սովորելու թրեյնինգի ընթացքում
1.Ներածություն - Տուրիզմ
- Ընդհանուր պատկերացում տուրիզմի մասին
- Տուրիզմի դերը և ազդեցությունը երկրի տնտեսության զարգացման վրա
-Տուրիզմի զարգացման ծրագրեր
2. Ներգնա և արտագնա տուրիզմ
-Ներգնա և արտագնա տուրիզմի տեսակները, տարբերությունը, եկամուտները և այլն
3.Տուրիստական գործընթացի մասնակիցները
- Գործնական հարաբերությունները արտասահմանյան գործընկերների հետ (տուրիստական գործակալության, հյուրանոցների, ռեստորանների, տուր գրասենյակների, և այլն)
- Տուր օպերատորներ, գործակալների ցանց
- Խոշոր տուր օպերատորներ , տուր ապրանքների աշխարհահռչակ մատակարարներ
- Տուրիստական գործակալությունները՝ որպես միջնորդ
- Պայմանագիր գնորդի և գործակալության միջև (տուրիստական գործակալության համաձայնագիր). իրավունքները, պարտականությունները և պատասխանատվությունը
- Հաճախորդը՝ որպես զբոսաշրջության զարգացման կենտրոնական դերակատար և զբոսաշրջային արտադրանքի սպառող
4. Տուր ծրագրերի մշակում և ընտրություն
- Տուրեր դեպի արտասահման, էքսկուրսիոն տուրեր, հանգստյան տուրեր, համակցված ուղևորություններ, ավտոբուսային տուրեր, ծովային ուղևորություններ, սեզոնային տուրեր, դպրոցականների տուրեր, բիզնես տուրեր, շոպինգ տուրեր, կրթական տուրեր, անհատական տուրեր
5. Տուրիստական ծառայությունների մատուցման պայմանագիր
- Փաստաթղթերի փաթեթ, ուղեգիր
- Պայմանագրի բովանդակությունը հաճախորդի հետ (Voucher)
- Պարտադիր լրացուցիչ ծառայություններ
- Տույժեր
6. Փոխհարաբերությունները հաճախորդի հետ
- Պրոֆեսիոնալիզմ, շփման բարոյական եւ հոգեբանական ասպեկտները
- Տեղեկացվածության, ընտրության իրավունք
- Քննարկել հաճախորդի պահանջները, բողոքները և դժգոհությունները՝ պահպանելով տուրիստական ընկերության իրավունքներն ու շահերը
- Բժշկական ապահովագրություն, այլ տեսակի ապահովագրություններ
7. Հյուրանոցային ծառայություններ
- Հյուրանոցային համակարգ, հյուրանոցների դասակարգում
- Հյուրանոցների աստղայնություն, տարբերությունը
- Հյուրանոցային ցանց
- Գործնական աշխատանք – Ամրագրում, լավագույն գնային առաջարկ, ամրագրման հաստատում , փոփոխում, չեղյալ համարում
8. Սննդի մատակարարում
- Սնունդը տարբեր տուրիստական զոնաներում
- Սննդի տեխնոլոգիա, սննդի տեսակները
- Սննդի տերմինոլոգիա, բացատրություն
9. Տրանսպորտային փոխադրման ծառայություն տուրիզմում
- Տրանսպորտային միջոցների դասակարգումը (օդային, երկաթուղային, ավտոբուս)
- Ավիատոմսերի ամրագրման կարգը, չարտերային թռիչքներ
- Տրանսֆեր, դիմավորում, ճանապարհում
- Ապահովությունը տրանսպորտային փոխադրման ընթացքում
10. Օդային փոխադրման տրանսպորտ
- Ավիաուղիներ. դասակարգում, ընդհանուր ներածություն
- Սեզոնային չարտերային չվերթներ
- Ավիատոմսեր
- Ավիաուղիների տարբերակում, ուղեբեռ, օդանավակայաններ
11. Էքսկուրսիաներ
- Էքսկուրսիաների տեսակները, դերը, որակը, կազմակերպումը
- Գործնական աշխատանք- Տուր փաթեթի կազմում
12. Մուտքի արտոնագիր – Վիզա (2 հանդիպում)
- Անձնագիր, տեսակները , վավերականություն
- Վիզայի ընդհանուր բնութագիր
- Վիզայի տեսակները, բացման գործընթացը, խոչընդոտներ, անկետաների լրացում, փաստաթղթերի ցուցակ, շենգենյան գոտի, աշխատանք դեսպանատների հետ, առանձնահատկությունները, վիզա չպահանջող երկրներ, հեշտացված մուտք ունեցող երկրներ
- Մաքսային գոտի - ներածություն, մաքսային ձևակերպումներ, արտոնյալ ռեժիմներ, մաքսային հսկողություն, ուղեբեռի անցկացում, կարգեր
- Գործնական աշխատանք
13. Տուրփաթեթի պատրաստումը իրացման
- Փաթեթի հաշվարկ , գնագոյացում, եկամուտ և շահույթ
- Տուրիստական գովազդ , գովազդի տեսակները, մրցունակություն
14. Գործնական աշխատանք
Տուր փաթեթի կազմում – ավիատոմս, հյուրանոց, դիմավորում, վիզա, Էքսկուրսիաներ
Քննություն
Ո՞վ է վարում թրեյնինգը
Թրեյնինգը վարելու է Նանա Պետրոսյանը, ով ունի ավելի քան 10 տարվա աշխատանքային փորձ տուրիզմի ոլորտում: Իր կարիերայի ընթացքում նա աշխատել է տուրիզմի հետ կապված բոլոր ոլորտներում և ունի պրակտիկ գիտելիքների ու հմտությունների մեծ պաշար:
Այլ մանրամասներ
Թրեյնինգը մեկնարկելու ենք մարտի 9-ից:
Ընդհանուր տևողությունը 2 ամիս է:
Շաբաթական ունենալու ենք 2 հանդիպում՝ 2-ական ժամով, երեքշաբթի և շաբաթ օրերին:
Թրեյնինգին մասնակցության արժեքն է ամսական 52.500 դրամ:
Free delivery. Pay on delivery.
For support please call +374 60 276 000
For support please call +374 60 276 000
Cocomelon Mega Show
State theatre of musical comedy after Hakob Par...
Տոմսերի արժեքը՝ 2000 - 8000 դր.:
Կարմիր Գլխարկի և Կանաչ Վիշա...
Russian drama theatre named after K. Stanislavsky
Երաժշտական հեքիաթ-ներկայացում (մյուզիքլ)
Canary / Դեղձանիկ
Russian drama theatre named after K. Stanislavsky
Տոմսերի արժեքը՝ 5000-25․000 դրամ:
Վայ, Գրիգ Գրիգ 2 (Ստանիսլավ...
Russian drama theatre named after K. Stanislavsky
Տոմսերի արժեքը՝ 2000-6000 դրամ։