Արդյունավետ Հեռախոսային Հաղորդակցում
Ում համար է նախատեսված դասընթացը
•Հեռախոսային կենտրոնների աշխատակիցների համար
•Հեռախոսային վաճառքով (ծառայությունների առաջարկներ ներկայացնող) զբաղվող աշխատակիցների համար
•Հեռախոսային հետազոտություններ/ հարցումներ իրականացնող աշխատակիցների համար
•Այլ ընկերությունների հետ հեռախոսի միջոցով կապ պահպանող անձանց համար (Մարքեթինգի, գովազդի , HR, PR և այլ աշխատակիցներ)
Դասընթացի թեմաներ
•Հեռախոսային հաղորդակցության առանձնահատկությունները (Դրական և բացասական կողմեր)
•Հեռախոսային հաղորդակցության տեսակները հաճախորդների սպասարկման ընթացքում
•Արդյունավետ հեռախոսային հաղորդակցության հիմնական սկզբունքները
•Հաճախորդների հեռախոսային սպասարկման հիմնական սկզբունքները
•Հեռախոսային վաճառքի առանձնահատկություններ
•Հեռախոսային հաղորդակցման ազդեցությունը ընկերության իմիջի վրա
•Հեռախոսը որպես CRM միջոց
•Կոնֆլիկտների և բողոքների կառավարում հեռախոսային հաղորդակցության միջոցով
Տևողություն և ժամ
Դասընթացները կկայանան 2016թ-ի դեկտեմբերի 06-ին; 08-ին; 13-ին; 15-ին` ժամը 18:30-ից 20:00:
Դիմելու ընթացակարգ
Բանկային կառավարման դպրոցի աշխատակիցները ձեզ հետ կկապնվեն դասընթացի վերջնաժամկետի լրանալուն պես:
Դասընթացի արժեք
Դասընթացի արժեքը կազմում է 30000 դրամ ` ներառյալ ԱԱՀ
Դասընթացը կարող եք անցնել նաև օնլայն:
