Գործնական Նեյրոմարքեթինգ
Սիրելի՛ գործընկերներ և Նեյրոմարքեթինգով "վարակված" և հետաքրքրված մարդիկ, սիրով հրավիրում ենք Ձեզ մասնակցելու 2017թ.-ի առաջին "Գործնական Նեյրոմարքեթինգ" թրեյնինգին՝ Նեյրոհաբ Բիզնես Ակադեմիայում:
Պետք է իմանալ, որ
-Թրեյնինգը նախատեսված է մարքեթինգի և վաճառքի մասնագետների, բիզնեսի ղեկավարների, և բիզնես թրեյներների համար:
- Այն հագեցած է միջազգային լավագույն փորձերով և նորագույն գործնական-վերլուծական խնդիրներով:
-Թրեյնինգի արդյունքում մասնակիցները ձեռք կբերեն հաճախորդների վարքագծային վերլուծության հիմնական հմտություններին:
-Կտիրապետեն մարքեթինգում գույնի, ձրի և այլ բրենդ բաղադրիչների ճշգրիտ կիրառության կանոններին՝ նեյրմարքեթինգի տեսանկունից:
-Ծառայությունների մատուցման արդյունավետության բարձրացման ժամանակակից գործիքներին, և այլն...
-Թրեյնինգին կմասնակացեն առաջինը գրանցված 12 մասնակից:
-Թրեյնինգի ընդհանուր տևողությունը՝ 9 ժամ է (ճաշի և սուրճի 2 ընդմիջմամբ):
-Դասընթացի արժեքն է՝ 19.000 դրամ (ներառյալ հարկերը, ճաշի և սուրճի ընմիջում:
"The application of neuroimaging methods to product marketing — neuromarketing — has recently gained considerable popularity. We propose that there are two main reasons for this trend. First, the possibility that neuroimaging will become cheaper and faster than other marketing methods; and second, the hope that neuroimaging will provide marketers with information that is not obtainable through conventional marketing methods. Although neuroimaging is unlikely to be cheaper than other tools in the near future, there is growing evidence that it may provide hidden information about the consumer experience. The most promising application of neuroimaging methods to marketing may come before a product is even released — when it is just an idea being developed. "
Dan Ariely
