Laboratory of marketing. երկօրյա դասընթաց
Դեկտեմբերի 10-ին և 12-ին՝ ժամը 19:30-ին, TG Marketing Lab-ը՝ համատեղ #LOFT-ի, կազմակերպում է դասընթաց` Laboratory of Marketing խորագրով:
Եթե Դուք Start-Up բիզնեսի ներկայացուցիչ եք կամ ունեք Փոքր/Միջին ձեռնարկություն, հետաքրքրված եք կիրառական մարքեթինգային հմտություններով և տեխնոլոգիաներով, ապա այս դասընթացը հաստատ կհետաքրքրի Ձեզ:
Քննարկելու ենք.
Դաս 1
• Ինչպե՞ս են իրականում կայացնում որոշումները. ռացիոնալ թե՞ էմոցիոնալ
• Ե՞րբ է հաճախորդը դառնում սպառող, ինչպե՞ս բացահայտել հենց Ձեր սպառողին
• Որոշակիությու՞ն, թե՞ անորոշություն. որտե՞ղ գտնել հնարավորությունները
Դաս 2
• Ինչպե՞ս ստեղծել մրցունակ Բրենդ. ռազմավարությունից գաղափարախոսություն
• Կորցնելու վախ և շահելու հնարավորություն (Fear of Loss vs Possibility of Gain)
• Մարքեթինգի լաբորատորիա՝ գիտությունից դեպի պրակտիկա
Ու՞մ համար է այս դասընթացը.
• Սկսնակ բիզնեսմենների
• Միջին օղակի մենեջերների
Դասընթացը կվարեն TG Marketing լաբորատորիայի հրավիրված փոձագետներ Արտյոմ Ղազարյանը և Գեղամ Վարդանյանը։
Դասընթացի վճարը` 5000 դրամ: