Նեյրոմարքեթինգ։ Մարքեթինգային հետազոտությունների նորագույն տեխնոլոգիաները
Սա ժամանակակից նեյրոգիտությունների և մարքեթինգի համատեղումն է։ Նեյրոմարքեթինգը տալիս է այնպիսի հարցերի պատասխաններ, որոնք մինչ այս մարքեթինգի մասնագետների համար անհասանելի էին։
Նեյրոմարքեթինգն ուսումնասիրում է, թե ինչպես է մարդու ուղեղն արձագանքում արտաքին այս կամ այն ազդակին և դրա միջոցով օպտիմիզացնում է մարքեթինգային միջոցառումները։
Նեյրոմարքեթինգն իսկական հեղափոխություն արեց ժամանակակից մարքեթինգում։ Այն այսօր ամենաուսումնասիրվող և արդյունավետ ճյուղն է մարքեթինգում։ Եթե չեք ցանկանում հետ մնալ ժամանակի պահանջներից, ապա առաջարկում ենք այս թրեյնինգը։
Թրեյնինգին կարող են մասնակցել ինչպես փոձառու մարքեթինգի մասնագետները, այնպես էլ նորեկները։ Թրեյնինգն անցկացնում է Անի Կյուրեղյանը։
Թրեյնինգի ավարտին մասնակիցները կտիրապետեն `
- Նեյրոմարքեթինգի տեսությանը
- Նեյրոմարքեթինգի հայտնի հիմնական հնարքներին
- Կկարողանան “նեյրո” վերլուծության ենթարկել այս կամ այն բրենդը կամ գովազդային արշավը
- Արդյունքում անհամեմատ կբարձրացնեն իրենց մասնագիտական գործունեության արդյունավետությունը
Թրեյնինգի օրակարգ
Օր 1. Դասընթացի ներկայացում (ներածություն)
•Նեյրոմարքեթինգի հիմունքները
•Մարքեթինգ միքս և նեյրոմարքենթինգ
•Նեյրո հմտություններ
Օր 2. P.E.S.T վերլուծության ֆենոմենը
•P.E.S.T վերլուծության ներկայացումը
•Գործնական օրինակներ
Օր 3. Գլխուղեղ
•Զգայական մեխանիզմ
•Գլխուղեղի կառուցվածքը և դրանց գործառույթները
Օր 4. 5-րդ սերնդի տեխնոլոգիաների ներկայացումը /EEG,fMRI,Eye-tracking
•Նեյրոմարքեթինգային հատազոտություն իրականացման համարա նհրաժեշտ տեխնոլոգիաներ
Օր 5. Նեյրո լինգվիստիկ ծրագրավորում
•Մոտիվացիա, կարևորի վրա կենտրոնանալու կարողությունը
•Հաղորդակցման հմտություններ
•Գլխավոր նպատակների ճշգրիտ սահմանում
•Դերային խաղեր/գործնական աշխատանք
Օր 6. Հաճախորդի վարքագիծ
•Սպառողներ և գնորդներ
•Վաճառել ապրանք VS վաճառել հավատք
•Հաճախորդի ընկալումը
Օր 7. Կոնտեքստային նպատակադրում
•Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում կոնտեքստային նպատակադրումը
•Դրա կիրառությունները
•Օրինակների քնարկում
Oր 8. Նեյրո-պաթեթավորում
•Նեյրո փաթեթավորման առանձնահատկությունները
•Նեյրո խորհուրդներ
•Լավագույն օրինակների քննարկում
Օր 9. Case study/ գործի ուսումնասիրություն
•Արդյունքների քննարկում
•Խմբակային աշխատանք
Թրեյնինգի արժեքը 93,700 դրամ է։
Ուսանողների համար գործում է 10% զեղչ (84,300)
Խմբային մասնակցության դեպքում՝ նույնպես 10% զեղչ (84,300)
Մեր հավատարիմ հաճախորդների համար՝ 15% զեղչ (79,700)
Տեղերը սահմանափակ են․ մասնակիցների առավելագույն քանակը 10-ն է։
Թրեյնինգի մասնակիցները հենց թրեյնինգի ընթացքում թրեյների հետ միասին "նեյրո" վերլուծության կենթարկեն իրենց ընթացիկ գովազային արշավները կամ բրենդը։
