Մարքեթինգ Մենեջմենթ
Մարքեթինգ, որն ապահովում է երկարաժամկետ շահութաբերություն:
Որտե՞ղ են մարքեթինգի հիմնական խնդիրները՝
-Չգիտեք, թե Ձեր բիզնեսում մարքեթինգային որ գործիքի կիրառումն ինչ արդյունավետություն է ապահովում։
-Չկան չափման հստակ մեխանիզմներ։ Ամեն ինչ «քթածակի» և «աչքաչափի» վրա է։
-Չգիտեք, թե ինչպես ստեղծել բրենդային արժեք՝ Ձեր ապրանքի համար։
-Չեք պատկերացնում, թե ինչպես պետք է ստեղծել և շուկա ներմուծել նոր ապրանքը։
-Օնլայն մարքեթինգը Ձեզ համար սև անտառ է։
Այս թրեյնինգից հետո Դուք հստակ կունենաք․
-Գործիքների մեծ արսենալ
-Չափելի արդյունավետություն
-Ձեր ապրանքը՝ որպես բրենդ
-Օնլայն մարքեթինգ
-Նոր ապրանքների ստեղծում
-Բիզնես պլան և ռազմավարություն
Ու՞մ համար է այս թրեյնինգը՝
-Մարքեթինգի մասնագետների
-Բիզնեսի ղեկավարների
-Այն մարդկանց, ովքեր գործի բերումով զբաղվում են մարքեթինգով, բայց այլ մասնագիտություն ունեն
Ովքե՞ր են վարում՝
Լիանա Ավագյան. Հայաստանյան շուկայում 11 տարվա մարքեթինգի փորձ ունեցող մասնագետ
Տարբեր ոլորտներում աշխատանքային փորձով՝ շինարարությունից մինչև մոբայլ և օնլայն մարքեթինգ:
MBA աստիճան ՀԱՀ-ի կողմից Հայկ Մարգարյանը. BP Develupment թրեյնինգ կենտրոնի հիմնադիր և ղեկավար, բիզնեսի կառավարման մասնագետ,պրակտիկ բիզնեսմեն
Թրեյնինգի մանրամասները՝
Թրեյնինգի տևողությունը 6 շաբաթ է՝ շաբաթական 2 հանդիպմամբ, 2 ժամով:Մեկնարկում ենք ապրիլի 14-ին, հանդիպումները կանցկացնենք երեքշաբթի-հինգշաբթի օրերին:
Թրեյնինգի անցկացման վայրն է Պուշկին 21, Պուշկին-Տերյան խաչմերուկ
Թրեյնինգի արժեքը
մինչև ապրիլի 2-ը - 41,700
մինչև ապրիլի 5-ը - 47,700
մինչև ապրիլի 12-ը - 51,700
Կտրամադրվի նաև հավելյալ գրականություն և Insider Club-ին անդամակցելու հնարավորություն։
Մասնակիցները ստանում են նաև հավաստագրեր։